mycustomer
mycustomerr

فروش و توزيع محصولات ليراي آلمان با اخذ نمايندگي در سال 1349 مجددا احيا شد.

در سال 1370 شعبه جديدي در خيابان كريمخان زند افتتاح شد كه علاوه بر توزيع محصولات ليرا فروش خود را در اقلام ديگر لوازم تحرير و اداري نيز گسترش داد.

در سال 1373 با اضافه شدن اين سهم از بازار، مجموعه تصميم گرفت محصولات كاغدي را نيز به محصولات خود اضافه كند و به همين دليل با همكاري شركت نيوجي و ميتسوبيشي ژاپن كه لايسنس بسته بندي و توزيع اين محصول كه در آن زمان فروش بسيار بالايي داشت و تماما وارداتي بود از طرف شركت ليرا صادر و رولهاي فاكس با هشت سايز مختلف و نام تجاري ليرا روانه بازار شود.

در سال 1375 و در پي حضور موفق رول هاي فاكس ليرا نوبت به فرم هاي پيوسته كامپيوتري رسيد كه پس از دريافت استاندارد هاي لازم از شركت باير آلمان در 48 سايز مختاف روانه بازار شد.

در سال 1378 با اضافه شدن محصولات و تكميل شدن سبد كالايي در سه بخش تحرير و اداري و هنري تصميم گرفته شد كه براي توزيع قدرتمند تر و وسيع تر، محصولات به صورت مويرگي توزيع شود.

 

در سال 2002 ميلادي نمايندگي انحصاري محصولات پناك ژاپن نير به اين مجموعه اضافه شد.

در سال 2004 هلدينك بزرگ فيلا ايتاليا با شركت ليراي آلمان ادغام شدند و حاصل آن تبديل شدن به يكي از بزرگترين توليد كنندگان لوازم تحرير دنيا با بيش 6500 پرسنل و 21 كارخانه در سراسر دنيا بود.

ثمره ديگر اين ادغام قرار گرفتن چندين برند ديگر ايتاليايي كه هر كدام نزديك به يك قرن سابقه داشتند در كنار برند ليرا با سابقه اي 200 ساله بود.

حالا اين شركت با در دست داشتن تكنولوژي تجربه و خلاقيت عرضه كننده محصولات Lyra ، Giotto ، Tratto ، Giottobebe و Das با بيش 50 شعبه در سر تا سر جهان ميباشد.

در پي افتتاح شعبه بازار و براي بهره گيري از تكنولوژي روز و همچنين سرويس بهتر بر آن شديم تا فروشگاه اينترنتي تينو را با هدف ايجاد بستري مناسب براي برقراري ارتباط با مشتريان عزيز راه اندازي كنيم . اين فروشگاه اينترنتي متفاوت از هر آن چيزي است كه شما از يك فروشگاه اينترنتي تصور داريد . تمامي محصولات عرضه شده در اينجا از محصولات وارداتي و يا توليدي همين مجموعه است و حتي بعضي از اين محصولات فقط بصورت كاملا انحصاري در فروشگاه تينو قابل عرضه ميباشد. بزودي برنامه جديد رونمايي خواهد شد و ما با حداكثر توان تلاش خواهيم كرد تا پلي باشيم براي تأمين يك نياز واقعي…

امتیاز:
بازدید:
برچسب: تينو،
موضوع:
[ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۵۷:۱۱ ] [ mycustomer ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی