mycustomer
mycustomerr

مجموعه دلتا فيكس با بهره‌مندي از پرسنلي مجرب، كارآزموده و با تكيه‌بر سال‌ها تجربه، خدماتي تخصصي و حرفه‌اي درزمينهٔ تعميرات ماشين هاي اداري ارائه مي‌دهد. تفاوتي ندارد دستگاه شما در كدام بخش دچار اختلال شده باشد. ما خرابي انواع ماشين هاي اداري را با دقت تمام بررسي مي‌كنيم تا علت بروز مشكل را كشف كنيم. در قدم بعد با استفاده از تجهيزات پيشرفته اختلال پيش رو را برطرف مي‌كنيم.

 

انواع مختلف ماشين هاي اداري همچون پرينتر، دستگاه فتوكپي، فكس، پروژكتور و اسكنر كاركردي حياتي در مجموعه‌هاي اداري دارند. اختلال و ضعف در هر يك از اين دستگاه‌ها موجب كاهش بازدهي كاركنان شده و زمان آن‌ها را تلف مي‌كند. ازاين‌رو تعمير فوري اين قبيل دستگاه‌ها ضروري قلمداد مي‌شود. ازآنجايي‌كه ساختار هر يك از اين تجهيزات متفاوت و حساس است، براي تعمير آن نياز به مهارت يك فرد متخصص خواهيد داشت.

 

 

 

تعمير دستگاه فتوكپي

يكي از مهم‌ترين ماشين هاي اداري، دستگاه فتوكپي است كه به‌منظور تهيه يك رونوشت از نسخه‌هاي مختلف استفاده مي‌شود. اين دستگاه به‌طورمعمول استهلاك بالايي را تحمل مي‌كند. براي اينكه بتوانيد به‌طور مداوم و مستمر از اين دستگاه استفاده كنيد، نياز به سرويس‌هاي دوره‌اي خواهيد داشت. همچنين لازم است قطعات مختلف دستگاه‌ها را در صورت خرابي در اسرع وقت و تعويض و يا تعمير كنيد.

 

خرابي دستگاه كپي با علائمي همچون ايجاد خطوط و رگه‌هاي مشكي، چروك شدن صفحات، تشكيل لكه‌ها و نقاط اضافي بر روي كاغذ و يا مسدود شدن كاغذ در دستگاه نمايان مي‌شود. براي هر يك از اين ايرادات تعميرات خاصي اعمال مي‌شود. به‌طورمعمول دستگاه‌هاي فتوكپي از طريق شارژ كارتريج، عيب‌يابي سخت‌افزاري و يا نرم‌افزاري دستگاه فتوكپي و تعويض به‌موقع قطعات مستهلك‌شده تعمير مي‌شوند.

 

 

 

تعمير پرينتر

پرينتر دسته ديگري از ماشين هاي اداري است كه همانند دستگاه كپي بسيار پركاربرد و پرمصرف است. از پرينترهاي رنگي يا سياه‌وسفيد علاوه بر محيط‌هاي اداري در منازل نيز استفاده مي‌شود. عموم پرينترهاي روميزي، ايستاده و يا چندكاره از قطعات مصرفي تشكيل‌شده‌اند. ازاين‌رو پس از يك دوره مشخص نياز به تعويض و يا تعمير پيدا مي‌كنند.

 

مواد مصرفي يك دستگاه پرينتر جوهر و تونر است كه پس از اتمام نياز به شارژ دارد. ازاين‌رو مي‌توان نتيجه گرفت مصرف‌كنندگان پرينتر در حالت‌هاي مختلفي نياز به دريافت خدمات تعمير پرينتر دارند. در پرينترهايي كه دچار نقص فني شده‌اند، بازيابي و ترميم كابل‌ها، بررسي اتصالات و قطعات سخت‌افزاري و تست محتوايي مؤثر عمل مي‌كند

 

 

تعميرات ويدئو پروژكتور

ويدئو پروژكتور نيز يكي از ماشين هاي اداري پرمصرف است كه در برخي مجموعه‌هاي اداري به‌منظور نمايش تصاوير در ابعاد بزرگ به كار مي‌رود. اين دستگاه اداري تصاوير را از طريق گيرنده‌هايي همچون دوربين، لپ‌تاپ و يا كامپيوتر دريافت نموده و به كمك لامپ و لنز به‌كاررفته در ساختار خود بر روي يك پرده سفيدرنگ به نمايش درمي‌آورد. خرابي در ويدئو پروژكتور با علائمي همچون موارد زير بروز مي‌يابد.

 

ويدئو پروژكتور روشن نمي‌شود.

بيش‌ازحد گرم مي‌شود.

به شكل ناگهاني خاموش مي‌شود.

ورودي‌ها را نمي‌شناسد.

بر روي تصاوير اثر گردوغبار احساس مي‌شود.

بدنه پروژكتور، لنز و لامپ در اثر آسيب‌هاي فيزيكي مي‌شكند.

 

 

خرابي ويدئو پروژكتور از طريق تعمير مشكلات منشور رنگ، رفع ايرادات مربوط به پاور ويدئو و پاور لامبلاست، تعمير تراشه DMD و همچنين تعمير و يا تعويض لنز و لامپ برطرف مي‌شود.

 

 

تعمير اسكنر

اسكنر نيز در گروه ماشين هاي اداري قرار دارد و به‌منظور تهيه نسخه كامپيوتري از اسناد به كار مي‌رود. اسكنرها انواع گوناگوني دارند و همين موضوع تعميرات مربوط به آن را سخت و تخصصي ساخته است. تعمير اسكنر در وهله اول با عيب‌يابي در لامپ اسكنر و بررسي مدارهاي كنترل‌كننده آن آغاز مي‌شود. در قدم بعد و پس از شناسايي منشأ خرابي، نحوه تعمير و در صورت لزوم تعويض قطعات مشخص مي‌شود.

 

 

 

 

تعمير فكس

دستگاه فكس نوع ديگري از ماشين هاي اداري است كه به جهت كاربرد مستمر در مجموعه‌هاي اداري، دائماً در معرض خرابي قرار دارد.

 

خرابي در دستگاه اسكنر با علائمي همچون عدم انتقال كاغذ به داخل دستگاه، عدم ارسال پيام، خرابي قطعات و توليد صداي ناهنجار بروز مي‌يابد.

 

براي رفع اين نوع ايرادات لازم است اجزاي مختلف دستگاه اسكنر به شكل جزءبه‌جزء بررسي شوند تا پس از عيب‌يابي، مسير تعمير مشخص شود.

 

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ماشين هاي اداري،
موضوع:
[ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۴۰:۳۴ ] [ mycustomer ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی