mycustomer
mycustomerr

عمل‌هاي جراحي به انسان‌ها كمك مي‌كنند تا گرد زمان را از اندام خود پاك كنند. هدف از انجام اين‌گونه عمل‌ها، افزايش زيبايي و بهبود اعتمادبه‌نفس فرد است. امروزه در بين تنوع بي‌نظير عمل‌هاي جراحي، ترميم واژن و اصلاح آن بيش از هرزماني موردتوجه قرارگرفته است. اين نوع عمل زيبايي علاوه برافزايش اعتمادبه‌نفس فرد، در روابط جنسي و ميزان رضايت شريك جنسي تأثير بسزايي خواهد داشت. در مطب دكتر مظاهري تمام سؤالات مربوط به ترميم واژن و انواع پاسخ داده مي‌شود. ضمن اينكه در اين مطب امكان انجام انواع مختلف عمل‌هاي زيبايي واژن وجود دارد.

انواع روش‌هاي ترميم واژن

اگر از شكل و شمايل واژن خود رضايت نداريد و به فكرترميم و اصلاح آن هستيد، توصيه مي‌شود در قدم اول مشكل و خواسته خود را با پزشك متخصص درميان بگذاريد. اساساً جراحي زيبايي واژن به چند روش مختلف انجام مي‌شود. هر يك از اين روش‌ها به رفع يك نقص پرداخته و تلاش مي‌كنند تا رضايت فرد را به همراه بياورند. 

ترميم واژن از طريق تنگ كردن مدخل

اين روش درماني مختص افرادي است كه در اثر چندين زايمان و يا به علت ورود به دوره ميان‌سالي، شادابي واژن خود را ازدست‌داده‌اند. اين عمل كه عمدتاً با عنوان پرينورافي شناخته مي‌شود، با رفع مشكلات پرينه، مشكل گشادي واژن و وارفتگي آن را حل مي‌كند.

1- لابياپلاستي

جراحي لابيوپلاستي با كوچك كردن لابيا ها آن را به شكل عادي و آناتومي طبيعي خود نزديك مي‌كنند. لابياي بزرگ و ناميزان علاوه بر اينكه واژن را نازيبا و نامتقارن جلوه مي‌دهد، مشكلات بهداشتي مختلفي را متوجه فرد مي‌كند.

 

2- تزريق ژل به واژن

در اين روش‌ترميم واژن از طريق تزريق ژل صورت مي‌گيرد. پزشك با تزريق ژل به لابيا، ظاهري شاداب و برجسته به واژن مي‌دهد. اين روش مي‌تواند چين و چرك لابيا و ظاهر نازيباي آن را ترميم كند.

3- ليفت واژن با نخ

اين روش بيشتر در بانوان يائسه به كار مي‌رود تا حالت شل شدگي واژن را از بين ببرد. پزشك با استفاده از نخ‌هاي خاردار، شكل واژن را به حالت طبيعي خود بازگردانده و گشادي و افتادگي آن را برطرف مي‌كند.

4- تقويت نقطه جي

عمل ‌ترميم واژن در اغلب مواقع به‌منظور تقويت نقطه G انجام مي‌شود. بانواني كه در رابطه جنسي به‌اندازه كافي تحريك نمي‌شوند، به كمك اين عمل قواي جنسي خود را مجدداً احيا مي‌كنند.

5- روشن كردن واژن

تيرگي پوست يكي از شايع‌ترين مشكلاتي است كه اغلب افراد در بخش كشاله ران با آن مواجه مي‌شوند. رفع اين تيرگي مي‌تواند از طريق جلسات ليزر درماني صورت بگيرد. بااين‌حال نظر پزشك نسبت به ميزان تيرگي و روش حل آن نيز در انتخاب روش‌ترميم واژن مهم است. 

مزايا و معايب ترميم واژن

اصلاح واژن مي‌تواند تغييرات چشمگيري در زندگي شخصي و جنسي افراد بگذارد. افرادي كه به سبب خجالت از اندام جنسي خود از ازدواج سرباز مي‌زنند، مي‌توانند با انجام عمل‌هاي زيبايي اعتمادبه‌نفس ازدست‌رفته خود را مجدداً احيا كنند.

تغيير در زندگي جنسي به‌واسطه رضايت شريك جنسي از ظاهر واژن

افزايش اعتمادبه‌نفس فرد

رهايي از برخي مشكلات بهداشتي و عفونت‌ها

كم‌خطر بودن جراحي و عدم نياز به بخيه در برخي از عمل‌ها

دوره ريكاوري كوتاه

در كنار اين مزايا ترميم واژن مي‌تواند عوارضي نيز به‌جاي بگذارد. به‌خصوص اگر فرد در انتخاب دكتر و محل انجام عمل دقت لازم را نداشته باشد.

امكان ابتلا به عفونت در محل انجام عمل

احتمال خونريزي

امكان از دست رفتن ميل جنسي

حس درد، سوزش و التهاب در محل عمل

عدم رضايت از نتيجه كار

 

سخن پاياني

ترميم واژن و عموم جراحي‌هايي كه در بخش اندام تناسلي صورت مي‌گيرند بسيار حساس و استرس‌آور هستند. اغلب بانوان پيش از عمل، در كنار اضطرابي كه از خود عمل جراحي دارند، مي‌ترسند به نتيجه دلخواه خود نرسند. در مطب دكتر مظاهري بيمار پيش از عمل جراحي از همه جهات مشاوره مي‌شود تا هدف خود را از جراحي بيان كند. سپس عمل زيبايي تحت نظر يك پزشك متخصص و به كمك بروزترين تجهيزات و متدهاي روز دنيا صورت مي‌گيرد.

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۴۷:۳۱ ] [ mycustomer ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی