mycustomer
mycustomerr

لباس‌زير نقش مهمي در بهداشت شخصي زنان و بيماري‌هاي عفوني مربوط به آن دارد. شستشوي لباس‌ زير زنانه و ضدعفوني كردن آن‌ها بايد با رعايت نكات بهداشتي و نكاتي كه شايد برخي از زنان به آن بي‌توجه باشند. ازجمله لباس‌هاي بسيار مهم براي زنان كه نقش مؤثري در بهداشت شخصي و بيماري‌هاي آن‌ها دارد، لباس‌زير زنانه مي‌باشد. لباس‌زير به دليل تماس مستقيم باپوست، پاكيزگي و تميزي آن بسيار مهم مي‌باشد. ناحيه تناسلي زنان مستعد عفونت و مبتلا شدن به انواع بيماري‌هاي قارچي مي‌باشد. همچنين پستان‌هاي زنان كه بسيار حساس بوده و بايد مواظب سلامت آن‌ها بود. شستشوي لباس‌زير زنانه در نظافت و بهداشت شخصي آنان بسيار تأثيرگذار بوده و بايد به بهترين نحو ممكن شستشو صورت گيرد و تمام نكات ضروري براي يك شستشوي صحيح را رعايت نمود. در ادامه به نكات ضروري براي شستشوي لباس‌زير خواهيم پرداخت.

 

شستشوي لباس‌ زير زنانه با ماشين لباسشويي

لباس‌زير به علت تماس مستقيمي كه با نقاط حساس بدن زنان دارد، منبع باكتري و ميكروب مي‌شود. براي شستشوي لباس‌زير زنانه تا جاي ممكن نبايد از ماشين لباسشويي استفاده نمود زيرا ميكروب‌ها و باكتري‌هاي موجود در لباس‌زير به ماشين لباسشويي و لباس‌هاي ديگر منتقل مي‌شود.

 

علاوه بر اين لباس ديگر نيز داراي باكتري‌هايي مي‌باشند كه اگر لباس‌زير زنانه با آن‌ها شسته شود به لباس‌زير منتقل‌شده و موجب تحريك پوستي يا عفونت مي‌شوند. اگر براي شستشوي لباس‌ زير زنانه مجبور به استفاده از ماشين لباسشويي شديد، حتماً جداي از لباس‌هاي ديگر و با آب داغ آن‌ها را شستشو نماييد.

 

پس از شستشوي لباس‌زير با ماشين لباسشويي، بلافاصله لباس‌ها را از ماشين خارج كرده و در آفتاب خشك نماييد؛ زيرا گذاشتن لباس‌هاي خيس در داخل ماشين لباسشويي موجب رشد بسياري از باكتري‌ها مي‌شوند. اين باكتري‌ها مي‌توانند موجب حساسيت شوند.

 

نحوه شستشوي لباس‌زير زنانه

براي پيشگيري از عفونت‌ها از طريق لباس‌زير، بايد در شستشوي لباس‌زير زنانه نكات زير را رعايت نمود:

 

 از شستشوي لباس‌زير زنانه با ساير لباس‌ها خودداري كنيد. بهتر است قبل از شستن آن‌ها را از ساير لباس‌ها جدا كنيد.

 بهتر است براي شستشوي لباس‌زير زنانه از آب داغ استفاده نماييد. دقت كنيد اگر جنس لباس‌زير از الياف مصنوعي بود، درجه آب بايد كمتر باشد تا لباس گشاد نشود و الياف آن آسيب نبيند.

 شستشوي لباس‌زير با صابون بهترين گزينه براي ضدعفوني كردن ميكروب‌ها و باكتري‌ها مي‌باشد.

 از شستشوي لباس‌زير زنانه با ماشين لباسشويي بپرهيزيد؛ زيرا همان‌طور كه گفته شد ميكروب و باكتري‌ها هم از لباس‌زير به ماشين لباسشويي و لباس‌هاي ديگر و هم از آن‌ها به لباس‌زير منتقل مي‌شوند.

 در آبكشي لباس‌زير زنانه دقت كافي را داشته باشيد تا مواد شوينده از بافت لباس‌زير كاملاً پاك شود. مواد شوينده مي‌توانند موجب حساسيت و خارش شوند.

 دقت كنيد لباس‌زيرها هم‌رنگ را باهم بشوييد تا ظاهر آن‌ها حفظ شود.

 پس از شستشوي لباس‌زير زنانه آن‌ها را در آفتاب خشك نماييد. آفتاب مي‌تواند لباس را ضدعفوني كند. همچنين پس از خشك شدن آن‌ها را با اتو خشك نماييد تا كاملاً ميكروب‌ها از بين رفته و لباس‌زير تميز شود.

 

بهترين شوينده براي شستشوي لباس‌ زير زنانه

براي شستشوي لباس‌زير زنانه، بهترين گزينه استفاده از صابون و پودر صابون است. استفاده از پودر لباسشويي براي لباس‌زير زنانه نيازمند آبكشي بسيار دقيق مي‌باشد زيرا موجب حساسيت و خارش و التهاب مي‌شود.

 

براي شستشوي لباس‌هاي كودكان بهتر است از پودر صابون يا بچه استفاده كرد و سپس آبكشي نماييد. پوست كودكان بسيار حساس بوده و بايد دقت كرد تا مواد شوينده بر پارچه لباس باقي نماند.

 

نكات مهم براي شستشوي لباس‌ زير زنانه

براي شستشوي لباس‌زير زنانه و استفاده از آن‌ها علاوه بر نكات گفته‌شده بايد به نكات ديگري نيز توجه داشت تا نظافت به‌طور كامل رعايت شود. برخي از اين نكات عبارت‌اند از:

 

 شستشوي لباس‌زير زنانه بايد با آب گرم صورت گيرد.

 از استفاده لباس‌زيرهاي كهنه و قديمي خودداري نماييد.

 از مواد سفيدكننده مانند وايتكس براي شستشوي لباس‌زير زنانه استفاده نكنيد.

 از شستشوي لباس‌زير زنانه همراه با ساير لباس و لباس‌ زير كودكان خودداري كنيد. تا از انتقال ميكروب‌ها از لباس‌زير زنان به كودكان خودداري شود.

 لباس‌زيرها را با دست شده و از شستشوي آن‌ها با ماشين لباسشويي خودداري كنيد.

سخن پاياني

شستشوي لباس‌زير زنانه و نظافت آن از نكات مهمي هست كه رعايت آن زنان را از بسياري از بيماري‌هاي عفوني مربوط به ناحيه تناسلي يا خارش‌هاي پوستي در زير نقاطي كه لباس‌زير قرار دارد ايمن مي‌كند. توجه به نكات گفته‌شده بسيار اهميت داشته و بهداشت فردي را افزايش مي‌دهد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۴۶:۴۰ ] [ mycustomer ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی